Hej då familjen

I morse efter frukost begav sig familjen hem mot norrland, medans jag o M la oss och sov några extra timmar :)
blev dock till 1, men men lika bra då han ska ut i kväll..
Medans han pokrade lite slingade jag mitt hår, nu behövs det bara 1 gång till, sen blir det gör snyggt.
Nu ska han i väg och jag ligger och funderar på om jag ska orka göra lussekatter till i morgon, för det är ju första advent  i morgon eller om det blir kanske beställa hem pizza och titta på Girls just want to have fun- Sarah Jessica Parker svårt att bestäma sig, lika skitzzo som vanligt ....

Kommentarer
Postat av: Michelle

Du får lägga ut en bild på din färgning :)

2008-11-29 @ 23:58:43
URL: http://decemberbebisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0