Bakis

I går blev det utgång, var först hemma hos några arbetsvänner till M
sen vidare till Cheers. Var riktigt trevligt om M bara inte vill bråka med allt och
alla när han dricker..
Blir en liten stygg pojke, men alltid kärleksfull mot mig vilket är det viktigaste, innan
vi gick hem blev det Mc donalds att ta med.
Dock blev Ms hamburgare bakis frukost, för urs han måde inte bra, men så går det väll när man
dricker lite mycket, själv fick jag ligga och symati sova med honom till 15 då vi gick o hämta bilen.

Var även och tittade på en lägenhet/hus i Forshälla eller vad det nu hete, hur som en 3,a på 110 kvm
inte illa eller hur, sen går bussen ty utanför kanske 2min att gå max. Hur som skriver vi kontrakt på onsdag
så blir verkligen sännande. :)

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och somna till "Another gay movie" skriver om den i morgon.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0