Torsdag 18/12

Grattis Nora måste jag bara börja med, ekligen är din längtan över o du har din Neo! :) GARTTIS

Min dag känns inte dock som det har börjat specielt bra, har haft sådan huvudvärk hela morgonen o natten
vet inte riktigt vad jag ska göra, då det inte häller finns någon alvedon i huset.
Kanske bara sömn får den att släpppa.
Kom just från tandläkaren i gen känns som om ja borde skaffa en egen fotölj där då det är 3 gången å 3 veckor ja är där :S Hoppas ja inte måste dit nu fören avtalade tiden 19/2-09

Borde gått ner till skolan i dag men som sagt huvudvärken tär så på mig och vet att ja inte kommer kunna konsentrera mig då TYVÄR!

I morgon slutar jag skriva på denna blogg och börjar med min nya, lite mindre rosa blogg för ja fyller ju 18 så det känndes som ja ville börja en ny start. Kan väll inte vara fel?

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Imorgon fyller du år gumman!<3

Hoppas att allr är bra med dig och magen =)

Puss & Kram

2008-12-18 @ 13:25:25
URL: http://charlottejohansson.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jag vill veta nya bloggen då!!:P

2008-12-18 @ 21:47:39
URL: http://decemberbebisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0