Tåg till stockholm

Snart börjar min resa till Sthlm, längtar lite smått att få träffa alla, samtidig vill ja ju inte åka i från min M
Laddat upp och köpt en drickyogurt och ramlösa till resan, samt ska snart lägga över Onskan till MP3:n så man har något kul att lyssna på, då jag inte hunnit köpa mig en bra bok.
M var hur gullig som hälst och erbjöd sig komma hem en halvtimma innan tåget går och skjusa ner mig, är överlycklig alltid mycket bättre om någon vilkar av en vid perongen.

Föresten i går skrev vi kontraktet, allt gick super bra och den 1/3 flyttar vi in i våran enorma 3.a, så nu är det väll bara
att börja spara pengar till fina möbler.
Tjejen vi skrev det hos hade en dotter på 7 månader och i stort sätt samma intressen som jag en gång haft, fortfarande finns där så det är super kul, kanske hammnar dom på samma dagis :)

Nej nu måste jag ta fart om ja ska hinna allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0