Spring på stan!

Det gick nästan lite för bra hos tandläkaren slutade blöda efter 30 min vilket det aldrig gjort förr, tog typ 13 min 
att dra ut tanden med bedövning o allt, ;)

Så eftersom dagen börjat så bra så varför inte följa med mamma till stan och äta lunch med henne och Annika
på Foam super trevlig, sen sprang mammsen på möte och jag tog en varm choklad runt hörnet och bläddrade lite i 
någon tidning som låg på bordet.
Sen bar det i väg till NK skulle peka på vad för smink jag ville ha till födelsedagspresent, o medans hon betala sprang 
jag i väg till Zhara och lämnade tbx ett bar konstiga byxor, dom satt verkligen inte bra. 
När vi skulle fika sprack mammas nya 2000 kr jeans rejält i låret, så det blev springa till närmsta jeans butik vilket var Acne
o köpa ett par nya, stackars mamma. 
Sen var det en tillställning vi var bjudna på, vid pälsbutiken utanför PK huset, handla mat och sen hem och där är vi nu
har presic ätit och sitter och lyssnar på Pavarotti underbar musik.

Nej nu ska jag ringa M lovade vänta tills jag ätit innan ja ringde :D hihi tror ja blivit en stacker. :) 

Kommentarer
Postat av: nora

näpp inne på gallionen! brevid kicks mot mitt håll! =)

2008-12-06 @ 00:14:09
URL: http://metrobloggen.se/nora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0