Snö!

Det är snö i Uddevalla, vet det är patetiskt lite, men det gör i alla fal att min julkänsla kan höjas en anning
och vem vet kanske får vi mer snö så det blir en vit jul efterallt.

I dag ska jag få M att hjälpa mig montera ihop spjälsängen då skruvarna kom i går, som jag och Mamma beställde i
Lördags, otroligt fort gick det i alla fal.
Väntar med stor förväntan på att se mammas julgran haha verkligen något specielt, vill ha en egen julgran oxå men
M tycker vi ska ta in den dagen innan julafton vilket känns lite tråkigt tycker ja, ändå 3.dje advent på söndag, jag vill ha gran till min födelsedag :)

Ska till mvc i dag klockan 15.00 det är näst sista besöket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0