Öppna förskolan

Som vanligt kliver jag upp före M och dricker en kopp te och tar en smörgås,
sen när han åker till jobbet lägger ja mig i sängen för att titta å Sex and the city.
Somnade dock efter 2 avsnitt och  vaknade 11.20 var riktigt skönt.

Dags att hoppa in i durchen för att hinna ner till Öppna förskolan för att inte behöva stressa
hoppade jag över lunchen samt tog bussen, vad verkligen värst det, pluss att vi fick goda skinksmörgåsar
och glögg riktigt myssigt, jag gjorde ett hjärta man kan sätta i blomkrukan ska ta kort sen.
Nora var även där så fick min dräckt som ja så länge väntat på, så snällt av henne att hålla den åt mig.

M hämta mig o nu lagar han älgköttfärssås och sagetti Mummmms :)
Är den inte jätte söt ?? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman, hoppas du hade en underbar födelsedag

o mår bra nu när det närmar sig!

Du får ha en God Jul så får vi höras snart <3

2008-12-17 @ 20:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0