Lucia myss

I dag vaknade min älskling och jag klockan 9 och klev upp och åt frukost,
för att sen klockan 10.30 vara nere å torget och titta på Uddevallas luciatåg.
Inte som jag förväntade alls, va några flickor som fnissa och sjöng på scen
och man hörde endast om man stod otroligt nära.
Men var ändå otroligt mysigt att stå där med min Tiger och njuta av julen som närmar sig,
fortsatte med att vandra runt och titta å julmarknaden sen värmde vi oss å Expresso House.

Hem o julbakade pepparkakor blev inte mer en halva paketet då min rygg sviker mig, men
då har man ju mer o baka sen, gjorde bland annt två hjärtan som ska upp i fönstret.
Nu sitter vi o mysser framför tv:n till olika filmer då vi inte kan bestämma oss :)
Ska snart sova så God natt :)


Kommentarer
Postat av: Michelle

Sv: Jo jag tycker det.. Spec när man lever riktigt begränsat utan stadig inkomst liksom..

2008-12-14 @ 00:31:02
URL: http://decemberbebisen.blogg.se/
Postat av: matilda

yepp, 7 månader nästa vecka så hon är en stor tjej nu :) hehe. ja du har inte långt kvar, hur känns det ? :D

2008-12-14 @ 10:56:47
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0