Kontrakt

Oh gud vad skönt, vaknade 11.22 i dag blev en riktig sovmorgon, varför kan jag aldrig sova så länge på helger för?
I dag skall vi i väg till nya lägenheten och skriva kontrakt som jag berättade tidigare i veckan, ska bli spännande att få se när vi får till gång till lägenheten, men hoppas det inte blir förren 1/3 då våran lägenhet vi har nu blir uppsagt till 1/4.

Något jag oxå ska göra i dag är att paka för i morgon förmiddag bär det av till Sthlm, denna gång konstig nog ser jag framemot det, längtar efter att få låna pappas badkar då vi bara har durch, inte lika myssigt.

I kväll ska jag o M ha värdens mysskväll när vi kommer hem från Forshälla, lite jobbigt att inte träffa honom på 5 dagar, specielt nu under sissta 4 veckorna av graviditeten och lillen kan komma när som hälst, men M var tvungen att jobba i helgen så inte mkt att göra...
 Nej nu blir det lite havregrynsgröt till frukost " min nya favorit"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0