hmm..

Tycker inte detta är något roligt längre, vill orka göra mer saker inte som i dag bara legat på sängen
hela dagen, o det ända man fått i sig är lite ris.

Fick ett sms av en tjej som var väldigt intresserad och verkligen behövde en lägenhet så fort som möligt
så kanske flyttar vi tidigare en 1 mars, väntar på samtal av dom som har lägenheten vi ska flytta in i, men lät på dem som det inte vore några problem...
Känns verkligen som jag vill hjälpa denna tjej pga några andledningar.

Vi åker inte upp till norrland i dag, efter att min underbara man har tänkt lite så tycker han inte det skulle vara värt det, vilket gör mig glad och väldigt stolt att han resonerar som han gör, åh vad jag älskar denna man!
Så nu tycker jag han får skynda sig o slänga i sig maten och komma hem till hans underbara älskling som har så tråkigt.


Kommentarer
Postat av: Sara

Det är nog så i slutet av graviditeten kan jag tänka mig, då känner man sig nog lite trött, men oj vilken energi du kommer ha med din vackra son sedan :)

Jag blir så glad när jag läser att det går bra för dig med lägenheten och allting och att din man är snäll mot dig, det betyder mycket för mig ska du veta lilla vän :)

2008-12-12 @ 20:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0