Hemma igen <3

NEGATIVT: 
 I går satte jag in tandstälning i nedre käken på easmaninsitutet i sthlm han knapt åka 1 timma
med tåget innan jag kände att något var fel, en brick har lossnat IGEN, vilket är skit kul då jag mår
väldigt konstigt så där illamående av att ligga på rygg, vilket inte är konstigt då det är 3 veckor kvar av graviditeten
så nu sitter ja o ringer runt för att få tag i tandläkare i Uddevalla, inte det lättaste.

POSSETIVT:
Är ju hemma med min älskling, känns helt fantastiskt kunde inte släppa honom för en sekund och längtar tills
han kommer hem så vi kan fortsätta myssa.
Sen fick ja veta att ja bara behöver ha tandsälningen i 1,5 år så våren 2010 har man sveriges snyggaste leende.

Nu ska ja kolla posten och slå in älsklingens julklapp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0