Åter pigg!

Känns som energin kom till mig i dag, vilket gjorde att jag fick en del saker klart vilket känndes super, sen att ELLE råkade komma i dag oxå gjorde det hela inte direkt värre :)
I morgon har M middag "igen" med jobbet, vilket jag tycker är väldigt tråkigt men får hitta på ngt, funderade på att ha hel bakdag och göra pepparkakor, lussebullar och kola, sånt som skall göras så där innan jul och ihelgen ser det inte ut at bli någon tid för sånt tyvär.

Ska börja med maten "Fiskpinnar o fulkornsris" ska bli gott var så länge sedan sisst, får se hur planerna blir i helgen men blir det inte som ja tror hoppas jag på en myssig julmarknad but who knows


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0