Andra advent

Tände ljuset i dag, dock själv då pappa fortfarande är hemma hos P då det va närmare att gå från festen i går,
så nu håller dom på städa ur lokalen.
Vi hade planerat att äta frukost i dag tillsamans men det blev ju lyckat klockan börjar närma sig 11.30 och fortfarande ingen syn av honom, han sa även han skulle ta bussen hem  :O
Varför så mkt kan han inte druckit i går? :S
Har lite förväntningar på honom i dag, eller jag vill ju umgås med honom annars skulle jag aldrig åkt till Å-berga för
alla vet att ja inte tycker om att vara här, stannar häldre på Lidingö o mysser på ett fik med en varm kopp Tee.
Men man vill ju ändå hinna få lite tid med sin far när man är hemma, samtidigt ja vill ha någon tid med honom själv, med får bli bra med att sitta med min bror oxå kanske myssigt.

Hitta lite gamla bilder från hans dator tycker denna är så mysig från sommaren 2007, jag till vänster karolina till höger

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0