Aj, tandläkaren

Urs och blää i dag ska jag till mig första tandläkarbesök i sthlm, ska dra ut en tand
känns inte helt hundra om jag ska vara ärlig, själva tanden är väll inge problem förutom att det gör lite
ont och blöder vilket gör att man inte kan äta.
Men det är att ligga på rygg i 30 min som gör mig lite orolig specielt en morgon när jag redan mår illa när jag vaknade,
sen en massa instrument in i munnen låter ju inte så lockande, men sen är det ju klart och ja behöver inte göra om det igen.

Saknar min M så otroligt, kändes verkligen tomt att sova utan honom, det är farligt hur trasig jag känner
mig utan honom, snart 10 månader med honom och klara inte en natt utan min älskling.
Men nu är det bara 3 nätter kvar utan min älskling, sen tänker jag inte släppa honom för en sekund ska bli en liten fånig svans som springer efter hans söta rumpa :P hihih
Nej nu ska man klä på sig lite så jag kan åka till min vän docktor tandläkare.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej gumman, i sthlm igen förstår jag

Om du får tid o ork över så ring!

Hoppas de gick bra hos tandläkaren<3<3

2008-12-05 @ 17:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0